1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsze warunki reklamacji określają zasady składania i rozpatrywania reklamacji dotyczących towarów zakupionych w sklepie sportowym „KUGUAR” Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Janusz Kuźma Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Nawojowskiej 18, 33-300 Nowy Sącz.
1.2. Podstawą reklamacji jest dowód zakupu (paragon, faktura VAT lub potwierdzenie transakcji elektronicznej).
2. Prawo do reklamacji
2.1. Kupujący ma prawo do reklamacji w przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
2.2. Reklamacja może być składana w przypadku:
- wady fabrycznej towaru,
- uszkodzenia powstałego podczas dostawy,
- niezgodności towaru z umową.
3. Procedura składania reklamacji
3.1. Reklamację można zgłosić:
- osobiście w siedzibie firmy,
- za pośrednictwem poczty na adres: ul. Nawojowska 18, 33-300 Nowy Sącz,
- drogą elektroniczną na adres e-mail sklepu.
3.2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
- imię i nazwisko lub nazwę firmy,
- dane kontaktowe,
- opis wady oraz okoliczności jej wystąpienia,
3.3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
4. Rozpatrzenie reklamacji
4.1. W przypadku uznania reklamacji sprzedawca nieodpłatnie naprawi lub wymieni towar na nowy, a jeśli to niemożliwe – zwróci należność za zakupiony towar.
4.2. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji kupujący zostanie poinformowany o przyczynach odmowy oraz możliwościach dalszego postępowania.
5. Postanowienia końcowe
5.1. Niniejsze warunki reklamacji nie ograniczają praw konsumenta wynikających z przepisów prawa.
5.2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszych warunkach zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.